A Posta szállítja szervízbe a Tesco garanciális termékeit
A garanciális termékek szakszervizbe szállítására, valamint visszakézbesítésére szerződött a Magyar Posta és a Tesco. A hibás műszaki berendezéseket, eszközöket vásárlók az áruházlánc valamennyi hazai hipermarketjében igénybe vehetik a posta szolgáltatását.
Bővítette kínálatát a Magyar Posta: a társaság a magyar logisztikai piacon egyedülálló szolgáltatása keretében a Tesco által forgalmazott garanciális termékek szakszervizekbe szállítására és a megjavított készülékek visszakézbesítésére fejlesztett ki online megoldást.
A posta közlése szerint a kifejezetten erre a célra kialakított webes felületen a regisztráció után az áruházlánc munkatársai rögzítik a kiszállítandó termékeket és azt is kiválaszthatják, hogy mely szervizbe kérik a szállítást. A kézbesítendő árucikkek útja a szállítás teljes folyamatában nyomon követhető. A kézbesítés koordinálását telefonos diszpécserek segítik, ami lényegesen gyorsítja a kapcsolattartást az áruház, a kézbesítő és a szakszerviz között.
A szolgáltatást márciusban teszt jelleggel indította el a társaság. Május végére a posta logisztikai tevékenységét már 115-áruház, azaz az összes Magyarországon működő Tesco hipermarket igénybe vette – írja a Népszabadság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >Digitális korszakváltás a Rossmann-nál – újabb 30 digital signage eszközt helyez ki a drogéria
A Rossmann Magyarország újabb mérföldkőhöz érkezett digitális fejlesztései terén: július…
Tovább olvasom >MOHU: Több száz millió forintot adományoztak a visszaváltók
Ünnepélyes keretek között adta át a MOHU a kötelező visszaváltási…
Tovább olvasom >