Már 11 Norbi-termék a Szole-Meat kínálatában
A Szole-Meat Kft. mintegy három éve csatlakozott a Norbi Update életmódrendszerhez. A vállalat már azt megelőzően is kísérletezett alacsonyabb zsírtartalmú, egészségesebb készítmények piacra vitelével, de végül Norbi és csapata adta meg nekik az „utolsó lökést”.– Hittünk benne, hogy a Norbi-termékek sikerre számíthatnak, hiszen olyan piaci rést töltöttek be, amelyre a látens kereslet már megvolt, a fogyasztók igényeit kielégítő termékek azonban még hiányoztak – nyilatkozta Kovács Valéria, a cég marketingmenedzsere.
A Szole-Meat kezdetben csak négy-öt termékkel indult, majd azok sikereit látva 11-re növelte Norbi-készítményeinek számát. A vállalat a termékeket a Norbi által megadott feltételeknek megfelelően állította össze, és folyamatosan fejleszti a mai napig.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
NGM: high-tech fejlesztéseket adott át Fábián Gergely Sárváron
A gazdaságélénkítő beruházások támogatásának köszönhetően a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) elősegíti…
Tovább olvasom >Fenntartható, magyar tisztítószerek érkeztek az Auchan polcaira
A CYCLE elkötelezettsége a fenntartható életmód iránt új szintre emelkedik,…
Tovább olvasom >„A szurkoló benned van!” – a magyar labdarúgó-válogatottat támogató kampányt indít a MOL
Együtt szurkol a magyar válogatottnak Lukács Laci, Epres Panni, Marics…
Tovább olvasom >