A márkafejlesztés kulisszatitkai
Pesti Borbála, a Milli senior márkamenedzsere, a Milli Túróvarázs tavalyi bevezetésével kapcsolatban felhívta a jelenlévők figyelmét arra, hogy ez az évszázadok óta használt alapanyag az egyik leginnovatívabb termék, amely a megváltozott életkörülmények és az átalakult étkezési szokásaink ellenére (vagy éppen ezért) még ma is fontos táplálékforrás.A szakember tapasztalatai szerint a fogyasztók várják az újonnan kifejlesztett tejtermékeket, szívesen kipróbálják az új ízeket. Így történt ez a Milli Túróvarázs esetében is, amelynek ismertsége a jó marketingmunkának és az erős ernyőmárkának köszönhetően egy év alatt 73 százalékosra nőtt.
Sipos Judit, a Pöttyös üzletág-igazgatója a Túró Bonbon kifejlesztésének kulisszatitkaiba engedett bepillantást. Kutatások szerint szinte nincs olyan ember kis hazánkban, aki ne ismerné a Pöttyös Túrú Rudit. Minden korosztály fogyasztja, de leginkább egyedül. Vezető márkaként a piacbővítés további lehetőségét ezért a szakemberek abban látták, hogy létrehozzanak egy olyan Pöttyös terméket, amit alkalomszerűen közösen lehet fogyasztani. A prémium termék célcsoportja ennek megfelelően egy társaságkedvelő, magasabb státusú, fiatal réteg volt. A bevezetés jól sikerült, nemcsak az új bonbon szerzett piaci részesedést, hanem a Túró Rudi értékesítése is tovább bővült.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >