A METRO Cash &Carry Ezüst Oroszlán díjat nyert a 2016-os Cannes-i Fesztiválon

Szerző: trademagazin Dátum: 2016. 07. 21. 11:30

A METRO Cash &Carry Ezüst Oroszlánt nyert a „Direkt” kategóriában a “Napi Fogás” nevű kampányával, amely díjért 3096 másik kampánnyal versenyzett. A díj elnyerése jó példája annak, hogy egy hagyományos szegmensben is – ami nem a merész kommunikációjáról ismert – lehet innovatív kampányt csinálni.

metro

A METRO Európa legnagyobb friss hal forgalmazójaként egy olyan módszert keresett, ami egyedülálló módon mutatja be a halkínálata frissességét. A Serviceplan kommunikációs ügynökséggel együttműködve alkották meg a díjnyertes kampányötletet, aminek központi eleme egy napilap, ami nem csak, hogy mutatja a napi dátumot, de sok országban a hal becsomagolásának hagyományos módja is egyben.

A kampány időszakában a METRO partnerei, halászai a friss hallal együtt a fogás napján megjelent helyi újságból is küldtek néhány példányt a METRO kiszállítási központjába, és azon keresztül a célállomás METRO áruházaiba. A METRO áruházak Európa-szerte a halat becsomagolták a származási régió napilapjaiba. Egy direkt erre a célra tervezett matrica pedig kiemelte a dátumot az újságpapíron, és egyúttal bizonyította a hal frissességét is. Az árcímkén található vonalkód a METRO nyomonkövethetőségi szolgáltatásához irányította a vásárlókat.

A díjnyertes film itt megtekinthető: http://youtu.be/cBKJfaz69AQ

Kapcsolódó cikkeink