A Praktiker erősíti az e-kereskedelmi szegmensét
A Praktiker árbevételének egyre növekvő hányada származik az e-kereskedelemből, ezért az internetes forgalom erősítésére új webshop felületet fejleszt – közölte a magyarországi barkácsáruházlánc csütörtökön az MTI-vel.
A tájékoztatás szerint jelenleg a Praktiker e-kereskedelemből származó bevétele egy önálló kisebb alapterületű áruház forgalmának felel meg.
Hallgat László, a Praktiker Kft. webshop vezetője a cég közleményében kiemelte, hogy online vásárlóik 2014-ről 2015-re mintegy 15 százalékkal költöttek többet egy-egy vásárlás alkalmával a webshopban, míg ez a szám az idén 30 százalékkal emelkedhet.
Magyarországon a Praktiker barkácsáruház-lánc több mint 1200 embernek ad munkát, első áruházát 1998-ban nyitotta meg, jelenleg 19 üzletegységet működtet, webshopjában mintegy 40 ezer féle árucikk érhető el.
A Praktiker Kft. tavalyi 32,5 milliárd forintos árbevétele több mint 7 milliárd forinttal haladta meg a 2014-es forgalmat, és hat év után a cég ismét nyereséges lett. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Lengyelországban és Ausztriában is megnyitja piacterét a Kaufland
A Kaufland, Németország egyik legnagyobb e-kereskedelmi platformja a nyár végén…
Tovább olvasom >Az Egyesült Államokban a legmagasabb az e-kereskedelmi penetráció
A Stocklytics.com által bemutatott adatok alapján az e-kereskedelem penetrációja az…
Tovább olvasom >Praktiker: nem félnek belevágni most a magyarok az otthonfelújításba
Az otthonukat felújítók akár néhány évente is belevágnak egy ilyen…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >A BAT további 60 milliárd forintos beruházásával Pécsen füst nélküli termékek új gyártóközpontja jön létre
A mai napon Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszterrel bejelentett befektetés…
Tovább olvasom >Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >