Csökkent a sörgyártó Anheuser-Busch negyedéves profitja
Jelentősen csökkent a világ legnagyobb sörgyártója, a belga székhelyű Anheuser-Busch InBev idei második negyedévi adózott eredménye éves szinten, miután visszaestek az eladásai az Egyesült Államokban és Európában.
Az egyebek mellett a Corona, a Stella Artois és az amerikai Budweiser márkákat forgalmazó óriásvállalat adózott eredménye 1,9 milliárd dollárra zuhant a június végével záródott három hónapban az egy évvel korábbi 2,8 milliárd dollárról.
A cég árbevétele 12,2 milliárd dollárról 11,1 milliárd dollárra esett, amit részben azzal indokolt, hogy több fontos piacán gyenge volt a gazdaság teljesítménye, és kedvezőtlenül alakult az időjárás, például az Egyesült Államokban és Kínában.
Az InBev eladásai 7,9 százalékkal estek vissza éves szinten Brazíliában a kedvezőtlen makrogazdasági környezet miatt, illetve annak a hatására, hogy egy éve jelentősen növelte a forgalmat a futball világbajnokság. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >Prémiumra hangolva
A tavalyi év áremelkedése a sörgyártókat szigorú költségkontrollra kényszerítette, miközben…
Tovább olvasom >Ízvarázslás
A Nendo dizájnstúdió olyan poharat készített Japán legrégebbi sörmárkája, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >