Exkluzív francia borkínálat a Lidlben

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 09. 18. 11:25

Folytatja a Lidl a magas minőségi színvonalat képviselő termékek kínálatának szélesítését, célja, hogy a vásárlói igényeit minél magasabb szinten elégítse ki, és tovább nyisson az újabb vásárlók felé. A tavaly indult folyamat idén még nagyobb lendületet kap, a mai naptól Magyarországon egyedülálló francia borkínálatot mutat be üzleteiben.

Lidl.tabla

Nyolc francia borvidékről, közöttük a talán mindenki számára ismert Bordeaux, Burgundia és Loire területéről mintegy 106 féle kiváló minőségű bor színesíti a következő hetekben a Lidl áruházak kínálatát. Az ilyen magas minőségű termékek bemutatása nem újszerű az áruházláncnál, hiszen már egy éve elkezdett nyitni azok felé a vásárlók felé, akik a prémium termékeket preferálják.

A Lidl Magyarország nem hagy fel a tőle már jól megszokott jó minőségű, ugyanakkor elérhető árú termékek értékesítésével, az exkluzív kínálattal mindössze szélesíti a szortimentet. Célja, hogy egy szélesebb vásárló kör igényeit elégítse ki. A különleges kínálatban mindenki megtalálhatja az ízlésének és pénztárcájának megfelelőt, hiszen a fehér, vörös és rozé borok a 800 forintos ártól egészen a 10.000 forintig minden árkategóriában megtalálhatóak.

„A borkínálat exkluzívvá tételét már a tavalyi évben elkezdtük, a magyar borok mellett már akkor is egyedülálló francia borkínálatot mutattunk be. Idén még tovább szélesítettük ezt, négy helyett nyolc francia borvidék 106 féle borát hoztuk el vásárlóinak” – mondta Nepp Zoltán, a Lidl Magyarország beszerzési ügyvezető igazgatója. „Természetesen ez nem azt jelenti, hogy a magyar borokat háttérbe sorolnánk, mindössze többet szeretnénk elérhetővé tenni a világ ízeiből a francia borokon keresztül”- tette hozzá.

A Lidl az egyedülálló francia borkínálatának bemutatását követően nagy volumenű magyar borkampánnyal is készül, hiszen az áruházlánc szemlélete szerint a magyar borokat nem helyettesítik, mindössze kiegészítik ezek a szintén kiváló minőségű italok.

Nemzetközi áruházláncként a Lidl-ben nem egyedi eset az, hogy egyes országok legjobb termékei más országokban is elérhetővé válnak. A „Lidl a magyar beszállítókért” program keretében a magyar termelők áruival – közöttük borokkal is – találkozhatnak a vásárlók több európai ország Lidl üzleteiben. Idén nyáron a Lidl magyar borexpót is szervezett, ahol ahol 7 magyar borrégió 130 borászatának 594 féle borát mutatta be a cseh, a lengyel és a szlovák Lidl illetékeseinek. Az expo napján mintegy 800 ezer palack magyar borra érkezett megrendelés. A Lidl továbbra is elkötelezett a magyar beszállítók és a magyar termékek támogatása mellett.

Kapcsolódó cikkeink