Jössz 1 sörre? – mobil applikáció a Borsoditól
A Borsodi „Jössz 1sörre?”néven bemutatta első olyan mobil applikációját, amely segítségével gyorsan és könnyedén szervezhetjük meg a közös sörözést barátainkkal.
Az itthon egyedülálló alkalmazást a Molson Coors sörvállalat – amelyhez a Borsodi is tartozik – Csehországban vezette be, ahol a megjelenés hetében a legtöbbször keresett és letöltött applikáció volt, és azóta is a fogyasztók egyik nagy kedvence.
A hazai verzió november közepétől érhető el. Az alkalmazás telepítését követően nincs más dolgunk, mint csatlakozni Facebook profilunkkal, vagy engedélyezni, hogy az applikáció hozzáférjen kontakt listánkhoz. Ezután a javasolt időpont, helyszín és részvevők megadásával máris elkezdhetjük szervezni a munka utáni sörözést.
A„Jössz1sörre?” segítségével könnyen nyomon követhetjük a közelgő eseményeinket, és mindössze egy gombnyomással hozzáadhatjuk a tervezett sörözéseket naptárunkhoz.
„A Borsodi idei Kapcsolj ki!kampánya a közös sörözés élményét állította középpontba, és a kampány során eddig használt offline és online eszközöket kitűnően támogatja majd ez a hazai piacon teljesen új,sörözésre invitáló platform. Bízunk benne, hogy a kényelmesen és gyorsan használható alkalmazás segítségével fantasztikus hangulatú sörözéseket szerveznek majd fogyasztóink barátaikkal” – mondta Gábor Andrea, a Borsodi Sörgyár márkamenedzsere.
A„Jössz 1sörre?” alkalmazás ingyenesen letölthető az AppStore és Google Play áruházakból.
Kapcsolódó cikkeink
Új Captain Morgan koktéllal növeli jelenlétét a Diageo az RTD-italok piacán
Az egyre bővülő dobozos alkoholos-ital kategóriában nagyobb jelenlétre vágyó fűszeres…
Tovább olvasom >Bízik a Molson Coors a sörben
A Molson Coors legfontosabb márkái a kategóriában növekedtek az elmúlt…
Tovább olvasom >A Molson Coors szénsavmentes frissítőkön dolgozik a Z-generációval
A portfólió-innovációs stratégiáját előmozdító az italóriás bejelentette, hogy Happy Thursday…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >Hiába fontos, csak gyorsan le akarjuk tudni a munkahelyi étkezést
A magyarok többsége tisztában van vele, hogy a napközbeni étkezés…
Tovább olvasom >