Másodszor is Superbrands-díjas az ALDI
A rangos kitüntetést a márkaerő, az ismertség, a megbecsültség és a tradíció tekintetében legerősebbnek bizonyuló fogyasztói márkák nyerhetik el.
Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. nagyon büszke arra, hogy immár másodszor nyerte el a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága által odaítélt Superbrands díjat.
A Superbrands program idén tizenkettedik alkalommal díjazta a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkákat. 2014 után az ALDI idén ismét a díjazottak között szerepel.
„Két évvel ezelőtt is nagy megtiszteltetés volt számunkra, hogy az ALDI bekerült a legnépszerűbb márkák közé hazánkban, az pedig, hogy idén ismét elnyertük ezt az elismerést, külön öröm számunkra. Mindig nagyon jó érzés, mikor elismerik a munkánkat, főleg, ha azt egy ilyen nívós díjjal teszik. Az ALDI Magyarország számára kiemelten fontos, hogy vásárlóinak minden esetben magas minőségű termékeket nyújtson, ezt az elköteleződésünket pedig a Superbrands védjegy elnyerésével és használatával még inkább erősíteni tudjuk” – mondta Székács Tibor, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója.
Az ALDI-ról Az ALDI a diszkont filozófia megalkotójaként a lehető legkedvezőbb áron biztosítja kiváló minőségű termékeit vásárlói számára. Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. 2008-ban nyitotta meg hálózatának első áruházát Magyarországon. Jelenleg több mint 2000 magyar munkavállalót foglalkoztat és 111 áruházból álló országos hálózattá bővült. Az ALDI Magyarországról bővebb információ a www.aldi.hu weboldalon található.
Kapcsolódó cikkeink
ALDI + Balaton: 551 100 forintos kezdőfizetéssel keres szezonális munkavállalókat az ALDI a tó körüli üzleteibe
AZ ALDI idén is szeretne aktívan hozzájárulni a magyar turisztikai…
Tovább olvasom >Már létezik teljesen pénztáros nélkül működő Aldi üzlet
Az Aldi meghökkentő újítással rukkolt elő Greenwichben: megnyitotta első pénztár…
Tovább olvasom >Felgyorsult a kiskereskedelem konszolidációja Közép- és Délkelet-Európában: a diszkontok és a helyi szereplők növelhetik előnyüket a többi versenytárssal szemben
Európa feltörekvő piacai az elmúlt két évben egyre nagyobb jelentőségre…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >Nagykanizsán nyitotta ötvenhetedik éttermét a Burger King
Az országban az 57., Zalában a második éttermét nyitotta meg…
Tovább olvasom >Sallangmentes reklámokkal újít az Euronics Beérkező levelek
Mellébeszélés nélküli reklámfilmekkel indul útjára az Euronics új kreatív platformja.…
Tovább olvasom >