Megújul a Tesco pékáru-választéka az új kenyér ünnepének alkalmából
Az új kenyér ünnepének alkalmából megújul a Tesco pékáru-választéka, melynek során közel 20 új termék kerül a polcokra. Az áruházlánc kínálatának bővítése során törekszik az egészséges táplálkozás és a vásárlói igények figyelembevételére, így saját gyártású pékárui között már graham, burgonyás és tönköly tésztával készült kenyerek és reggeliző termékek is megtalálhatók.
A Tesco áruházakban működő 116 pékségben évente 25,6 millió kg hazai búzalisztet használnak fel, mely eléri az éves lisztfelhasználás kb. 85%-át. Az éves szinten eladott 10 millió db kenyérből mintegy 7 millió db készül az áruházlánc pékségeiben.
A Tesco folyamatosan alkalmazkodik a fogyasztók igényeihez és vásárlási szokásaikhoz és ennek megfelelően alakítja választékát. Az igényekre reagálva augusztus második felétől megjelennek a kínálatban a hagyományos, fehér és félbarna kenyerek mellett a graham, burgonyás és tönköly tésztával készült termékek, illetve a szintén népszerű szénhidrát csökkentett, élesztőmentes, prémium burgonyás, rozsos és pur pur készítmények. Újdonságnak számít az áruház kínálatában a focaccia, az olasz eredetű, többféle ízesítésű kenyérfajta, mely mostantól olivás és pizzás-fetás ízekben is megtalálható a Tesco pékségeiben.
Nemcsak a kenyér félék, hanem a csomagolt pékáru és a reggeliző termékek tekintetében is újdonságokkal várja vásárlóit a Tesco. Csomagolt pékáru kategóriába bekerültek a választékba a glutén- és adalékanyag-mentes pékáruk, a reggeliző választék pedig új, saját gyártású pizzákkal bővül. Az Őszi ízek elnevezésű kampány részeként a magvas-szilvás papucs, a fügés rombusz és a káposztás táska kerülnek a polcokra.
A Tesco folyamatosan fejleszti pékáru-kínálatát az alapanyag, a méret és az összetétel szempontjából, hogy a vásárlók a lehető legjobb minőséget kapják, kedvező áron. Az áruházlánc eddigi tapasztalatai pedig azt mutatják, hogy a fejlesztések jó irányba haladnak, hiszen a tavaszi megújulás hatására több mint 5 százalékos forgalomnövekedés realizálódott.
Kapcsolódó cikkeink
Dedikált menopauza-részleget hozott létre a brit Tesco
Menopauza-részleget tesztel a brit Tesco: a női változó korhoz kapcsolódó…
Tovább olvasom >A Tesco marad, hiába csökkent a nyeresége
Ken Murphy, a Tesco vezérigazgatója nyilatkozatában kijelentette, hogy a cég…
Tovább olvasom >A Tesco Clubcard programja jelentős változásokon megy keresztül jogi perpatvar miatt
A The Sun jelentése szerint a Tesco komoly változtatásokat hajtott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyitott Esztergom első McDonald’s étterme
A mai napon megnyílt Esztergom város első McDonald’s étterme. A beruházás…
Tovább olvasom >A BAT további 60 milliárd forintos beruházásával Pécsen füst nélküli termékek új gyártóközpontja jön létre
A mai napon Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszterrel bejelentett befektetés…
Tovább olvasom >Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >