Nyolcadszorra is Superbrands a SPAR
2015-ben ismét elnyerte az egyik legjelentősebb nemzetközi márkaértékelési rendszer védjegyét, a Superbrands címet a SPAR márka. Az elismerés pozitív visszajelzést jelent mind a szakma, mind a vásárlók részéről, hiszen a díjazottak kiválasztásában a szakértőkből álló zsűri mellett a fogyasztók is részt vettek.
Magyarországon 2004-ben indult el a Superbrands program, amelynek legfőbb célja, hogy felkutassa és a szakmán túl a szélesebb közönséggel is megismertesse a legkiválóbb márkákat, amelyek követendő mintát jelentenek a területükön. A független nagy-britanniai Brand Council által létrehozott program ma már világszerte 90 országban működik, és mindenhol azonos előírásokat követve döntenek a jelöltekről. Idén a szakmai bizottság értékelésén túl a fogyasztók véleménye is befolyásolta a döntést: a GfK Hungária Piackutató Intézet 800 fős, országos, reprezentatív mintán végzett felmérést, hogy kiderítsék, melyek a legismertebb, legkedveltebb márkák.
A védjegy ismételt elnyerésével a SPAR újabb egy éven keresztül használhatja a Superbrands logót. Ez a minősítés ma már a következetes márkaépítés fontos eleme a vállalat számára, hiszen az elismerés biztonságot nyújt a cégcsoport vásárlóinak a mindennapi márkaválasztáshoz. Ezen kívül a díjazott vállalatoknak lehetősége nyílik részt venni a Superbrands médiakampányokban és a különböző kutatási programokban, mint például a webhely- vagy versenytárselemzés. Az elismerést Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője vette át Otto Krisztinától a Superbrands Magyarország képviselőjétől.
Kapcsolódó cikkeink
Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Régiók Kincsei – hazai finomságok a SPAR polcain
Hazai kistermelők piacra jutását segíti a SPAR Magyarország a Régiók…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 200 üzlettel bővül a Rossmann
Üzlethálózatának bővítésére és modernizálására több száz millió eurót fordít az…
Tovább olvasom >Népszerű újításra készül a Primark
2024. május 28-án Magyarországon is megnyitja első üzletét a Primark,…
Tovább olvasom >A Hermés luxuscikk-gyártó negyedéves bevétele 17 százalékkal nőtt
Elemzők által vártnál jobban nőtt a Hermés francia luxuscikk-gyártó bevétele…
Tovább olvasom >