Mobillal is fizethetnek a vásárlók a dm üzleteiben
A dm üzleteiben a vásárlók mobiltelefonjuk használatával, NFC technológián alapuló érintés nélküli fizetéssel is kiegyenlíthetik a számlájukat. A dm a vásárlói igények figyelembe vételével folyamatosan bővíti szolgáltatásait, így a mobiltárcát használók számára is nyújt már alternatívát a drogéria.
A dm a fizetési lehetőségek terén is lépést tart a fejlődéssel, így üzleteiben lehetőséget biztosít a vásárlóknak, hogy mobiltárcával egyenlítsék ki a számlát.
A vásárló az NFC kapcsolatra képes telefonja, valamint bankja együttműködésének köszönhetően a mobilját is tudja használni a dm üzleteiben, ha nem szeretne plasztikkártyát magával vinni a vásárláshoz.
A mobiltárca szolgáltatás az okostelefonba költözteti a plasztik alapú kártyákat egy mobilalkalmazás segítségével, ennek mobilfizetési funkciójával válhat a fizetés még egyszerűbbé: a mobiltelefonhátulját kell a terminálhoz érinteni.
„A dm a fizetési megoldások terén is igyekszik gyorsan reagálni a változásokra, s csatlakozni az olyan innovatív kényelmi megoldásokhoz, amelyek segítségével a vásárlók a nekik leginkább szimpatikus fizetési mód mellett dönthetnek” – nyilatkozta Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere.
A dm folyamatosan dolgozik a szolgáltatások fejlesztésén, év eleje óta valamennyi boltjában ingyenes wifi áll a vásárlók rendelkezésére, júniusban debütált a drogéria új mobilalkalmazása is: a törzsvásárlók számára a dm applikációja egyet jelent a törzsvásárlói kártyájukkal. Az applikáción keresztül a vásárlóknak lehetőségük van arra, hogy pontjaikat még kényelmesebben gyűjtsék, különböző kedvezményeket vegyenek igénybe, és értékes kuponokat váltsanak ki az alkalmazáson keresztül is.
A dm applikációjának megújítása számos előnnyel jár: a kasszánál a vásárlók az activebeauty kártyájuk mellett már telefonjuk bemutatásával is érvényesíteni tudják a kedvezményeket. A vásárlók még szabadabban használhatják fel összegyűjtött pontjaikat, hiszen digitálisan a kuponok egyesével, alacsonyabb pontért is elérhetőek.
Kapcsolódó cikkeink
Szérumokon innen, hatóanyagokon túl
Az arcápolási termékek piaca egy folyamatosan fejlődő szegmens, ahol a…
Tovább olvasom >Funkciókkal csúcsra járatva
A funkcionális élelmiszerek és italok piaca az utóbbi években robbanásszerű…
Tovább olvasom >Hódítanak a növényi alapú élelmiszerek
A növényi alapú termékek piaca az utóbbi években robbanásszerű növekedést…
Tovább olvasom >További cikkeink
Neubauer Katalin: Bízunk abban, hogy most már visszatérhet a kiskereskedelem a régi, Covid előtti mederbe
2023 márciusa újabb jelentős fordulatot hozott a magyar kiskereskedelmi szektorban,…
Tovább olvasom >Továbbra is Magyarország vezető márkái között a SPAR
Rangos szakmai elismeréseket kapott a SPAR Magyarország. A SPAR, az…
Tovább olvasom >Másodszor indul tavaszi élelmiszergyűjtő kampány a Tescóban
A Tesco évek óta támogatja a Magyar Élelmiszerbank Egyesület tartósélelmiszer-gyűjtő…
Tovább olvasom >