Vissza a nyárba az új mangóízű XIXO jegesteával
2015 őszén ismét új ízzel bővül a XIXO jegestea portfóliója, a csipkebogyó kivonatot is tartalmazó új, izgalmas ízkombináció mangó ízben készül a megszokott XIXO minőségben.
A XIXO márka már az indulása óta folyamatos innovációkkal jelentkezik. A nyár egyik sikere a lychee ízű zöldtea volt, amellyel egy újabb szegmensben mutatta meg valódi erejét a brand. Az év második jelentős termékbevezetése a csipkebogyó kivonatot tartalmazó mangóízű jegestea, amellyel visszaköszön a nyárhangulata az emberek életébe és a páratlan ízkombináció kiemeli a fogyasztókat a szürke, téli hétköznapokból.A csonthéjas mangó a legízletesebb egzotikus gyümölcsök közé tartozik. A csipkebogyó kivonat, mely Magyarországon az egyik legjobb C-vitaminforrás, segít a meghűléses betegségek megelőzésében, illetve immunerősítő és roboráló hatású.
A páratlan íz együttessel a nyár köszön vissza, amit a dinamikus, meleg színeket használó dizájn tovább erősít. A termékbevezetést komoly ATL marketing kampány kíséri, a XIXO Mangóízű jegestea hamarosan a boltok polcain.
Kapcsolódó cikkeink
XIXO Lemonade Bodzavirág- és Citrom 250 ml, szénsavas üdítőital
A XIXO márka büszkén mutatja be legújabb innovációját a szénsavas…
Tovább olvasom >Nestea körte-vanília
A Nestea egy izgalmas új jegesteát hoz a hazai fogyasztóknak.…
Tovább olvasom >XIXO Pink Lemonade Eper- és Lime 250 ml, szénsavas üdítőital
A XIXO márka büszkén mutatja be legújabb innovációját a szénsavas…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
NGM: családok életét jelentős mértékben befolyásolják élelmiszer és az egészségügyi ráfordítások és az üzemanyagárak
A felmérések szerint a lakosság legjelentősebb kiadásait az élelmiszer és…
Tovább olvasom >Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >Régiók Kincsei – hazai finomságok a SPAR polcain
Hazai kistermelők piacra jutását segíti a SPAR Magyarország a Régiók…
Tovább olvasom >