Bezárás

Iratkozzon fel kétnyelvű napi hírlevelünkre és elküldjük az FMCG piac legfrissebb híreit! Subscribe to our daily bilingual newsletter and get the most important news from the FMCG market!

Magyar
„Krémséges” újdonságok a Philadelphiától

A Philadelphia krémsajt a 19. század végén kezdte pályafutását és mára egy külön fogalom lett a krémsajtok piacán. Az évek során különlegesen selymes ízvilágával milliók gyomrát hódította meg és vált mindennapi étkezésük szerves részévé. A termékek jó ideje Magyarországon is kaphatóak, így már itthon is széles rajongótáboruk van. A hazánkban elérhető Philadelphia termékcsalád a sajtimádók legnagyobb örömére mostantól két új ízzel bővül; jövő év elejétől pedig elérhető lesz a laktózmentes...

Új Tequila a piacon!

Magyarországon is megjelent a Sierra Tequila Antiguo Plata, 100% Agave Tequila! A piacvezető Sierra Tequila termékcsalád többszörösen díjazott termékeivel együtt elérhető a Heinemann Testvérek Kft. forgalmazásában.

Vénusz Napföl: hazai ízek lágy harmóniája

A több mint 62 éves múltra visszatekintő tradicionális magyar márka, a Vénusz idén egy igazi újdonsággal lepi meg a háziasszonyokat. A Vénusz Napföl hamisítatlan hazai ízvilága nem hiányozhat az asztalról a családi étkezések alkalmával. A friss hazai tej feldolgozásával, magyar üzemben készülő 20%-os növényi zsírtartalmú Vénusz Napföl lágy és krémes állaga tökéletesen kiegészít bármilyen fogást, legyen szó hideg vagy meleg ételekről, hagyományos magyar vagy reform konyháról. Kiszerelés: 320g Ajánlott fogyasztói...

A Pécsi Sörfőzde termékei a HoReCa szegmens számára

A Pécsi Sörfőzde termékeinek 0,33 l-es üveges kiszerelései a HoReCa szegmens számára készültek. Az eddig is kapható Szalon 0,33 l mellett ebben a kiszerelésben is elérhető lesz a Pécsi 848, mely tradicionális, nyíltkádas erjesztésének köszönhetően a minőségi sörkedvelőknek készült. A Pécsi Radler termékek a nyári felfrissülést segítik, míg az Ottakringer több év után újra kapható 0,33 l-es kiszerelésben, a fogyasztók nagy örömére. Bevezetés hónapja: 2014. június Bevezetési kedvezmények és támogatások:...

Itt az új Mizo Krémkaland puding

A Mizo három kategóriában vezette piacra új termékeit, a boltokban már megtalálhatóak az új Mizo Krémkaland pudingok, görög joghurtok és gyümölcsjoghurtok. A hagyományos pudingok legszebb hagyományaira építve, igen magas, 82%-os teljestej-tartalommal készül az összes ízvariáns, ami biztosítja a krémes állagot és a kellemes élményt. Ezekhez a termékekhez finom, valódi csokoládét és vaníliát használ a gyártó. A gyümölcsjoghurtok között igazi egzotikumnak számítanak a mediterrán és trópusi gyümölcsök határozott, friss ízével csábító...

Védett ajkak napsütésben is

A Himalaya Herbals a nap káros UV-A és UV-B sugaraival szembeni védelmet szem előtt tartva kifejlesztette legújabb Himalaya Herbals fényvédő SPF 30 ajak­balzsamját. Aktív hatóanyagtartalma 100%-ban növényi eredetű. Vízálló. Nem tartalmaz szintetikus fényvédő összetevőket és tartósítószereket. Petróleum- és szilikonmentes. A növényi olaj és természetes fényvédő összetevői táplálják, hidratálják és védik ajkait a káros UV-A és UV-B sugaraktól. Napraforgóolajban gazdag, mely hidratálja és táplálja, míg a szőlőmagolaj védi ajkait az UV...

Good Milk epres joghurtital, még több abból, ami finom!

A NÖM AG Good Milk termékcsaládja új taggal bővült! A nagyobb, 750 g-os epres joghurtital palackjával hiányt pótol a piacon. Még könnyebb, frissítő reggeli indulás a család többi tagjával, a kollégákkal is könnyen megosztható kiszereléssel. Élvezze az eper ízét az eperszezon után az őszi nagy indulásban is! Csökkentett zsírtartalommal. Fogyasztását minden korosztálynak javasoljuk, csecsemők számára nem javasolt. Hűtött tejtermék. 750 g-os palackos kiszerelés, egyedi kartonozás, hűtve tárolandó. Bevezetés hónapja: 2014....

Megújult Good Fruit Smoothie-k négy variációban!

Mangó-maracuja; eper-szőlő-banán; ananász-banán-kókusz és őszibarack-málna ízekben! Mindennapos életünk során sok ártalmas behatásnak vagyunk kitéve, éppen ezért egyre több fogyasztó szeretne jobban informált lenni és egészségesen táplálkozni, adalékanyagoktól mentesen. A smoothie-k frissen facsart gyümölcsökkel és gyümölcspürével erre adnak választ, hiszen az ital természetes összetevőkből, 100%-ban gyümölcsökből készült. A smoothie koncepciója valamikor az Egyesült Államokból indult hódító útjára, nagyon közkedvelt Nyugat-Európában is, Angliában a gyümölcsitalok több mint felét régóta ezek a termékek...

Két új borral is előrukkoltak idén Bujdosóék

Nem meglepő, hogy a Bujdosó Szőlőbirtok és Pincészet ismét a vitorlázás világából merített ötletet két új boruk nevének kitalálásakor. A dél-balatoni családi pincészet apraja-nagyja kötődik a tóhoz, így nem csoda, hogy egyben hobbijuk is a vitorlázás, amit egyébként a két idősebb testvér, Ferenc és Zsigmond gyermekkoruk óta aktívan űznek. Boraikat a Balaton elegáns vitorlásairól és hajózáshoz köthető eszközökről nevezték el. Ezúttal a Cirkáló és a Katamarán névvel ellátott borokkal bővült...

Megújult a Lactacyd-portfólió!

Magyarország piacvezető intim mosakodó márkája, a több mint 60 éves tapasztalattal rendelkező Lactacyd 2014 nyarán megújult portfólióval érhető el a polcokon. A Lactacyd intim mosakodók széles választékát fejlesztette ki a nők különböző igényeinek megfelelve. A Lactacyd kiegyensúlyozott pH-értéke megőrzi az intim területek természetes, savas kémhatását. A kímélő, szappanmentes összetétel annyira lágy, hogy akár mindennap használható. A portfólió tagjai: Lactacyd Fresh (a hosszan tartó frissességért), Lactacyd Sensitive (különösen kímélő összetétellel), Lactacyd...

Oldal  / 117