Új Baba cseresznyeillatú frissítő tusfürdő
A cseresznye édes ízéről és játékos külleméről ismert, melyet gyakran használnak édességek díszítésére is. Piros színe a szenvedély, a szerelem és a törődés szimbóluma. A Baba cseresznyeillatú tusfürdő használatával bőrünkön érezhetjük lágy tapintását, és élvezhetjük a frissítő pillanatokat, a cseresznye édes illata pedig felfrissíti érzékeinket. A Baba cseresznyeillatú frissítő tusfürdő gondoskodik bőrünk ápolásáról, és frissítően édes illatot hagy maga után.
Bevezetés hónapja: 2016. május
Bevezetési kedvezmények és támogatások:
TV, közterületi, online és print hirdetések, áruházi akciók, kihelyezések, POS-anyagok.
Kapcsolatfelvétel: Unilever Magyarország Kft.
Kapcsolattartó: Mándoky Balázs shopper & customer marketing manager
T.: +36-40/400-400; E-mail: vevoinfo@unilever.hu;
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Megújult külsőben az Unicum termékcsalád
Az Unicum márkacsalád egy ráncfelvarrás keretén belül folyamatosan megújul 2024…
Tovább olvasom >Johnnie Walker X DRK nyereményjáték
Március 8-án, az idei nemzetközi nőnapon a Johnnie Walker a…
Tovább olvasom >Dr. Oetker Csokoládés Szív Torta és Bourbon Vaníliás Puding kész gyümölcsöntettel
A Dr. Oetker magyarországi alapításának 100 éves jubileuma apropóján két…
Tovább olvasom >