A Facebook is használ printet legújabb kampányában
Újabb, a printpiacot érintő érdekességről számol be a Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE) sajtónépszerűsítő kampányának keretében – ezúttal a máig töretlen népszerűségnek örvendő Facebook legfrissebb tájékoztató kampányáról, amelyet a közösségi oldal „Alakítsd a Facebookot a saját Facebookoddá” (‚Mache Facebook zu deinem Facebook’) szlogennel indított útjára idén.
A közösségi oldal Németországban már napilapokat, magazinokat, TV-spotot és citylight posztereket is bevetett üzenetének célba juttatására. A hirdetések középpontjában nem a „facebookozás“ népszerűsítése, hanem az adatbiztonságra történő felhívás áll.
A Facebook, tekintettel az adatbiztonságról és gyűlöletkeltő (trollkodó) hozzászólásokról szóló számtalan vita hatására reagált a hirdetéseivel. A Facebook kutatói számos aggállyal találkoztak a németországi felméréseik során: a felhasználók többsége azért aggódik, hogy képtelen követni és kontrollálni a személyes tartalmainak a megjelenését az oldalon, így ez a motívum megjelenik meg a kampány összes elemében. A Facebook szerint ezek a félelmek megalapozatlanok, hiszen az oldal személyes beállításainak köszönhetően mindenki egyénre szabhatja profilját, sőt a hiedelmekkel ellentétben, akár törölheti is magát. Ennek fényében a szlogen sem véletlen – egyben kínál megoldást és feloldást a kételkedő felhasználóknak.
A kampány célja, hogy bátorítsa a felhasználókat, használják a rendelkezésre álló beállítási lehetőségeket, ezzel biztonságosabbá és kellemesebbé téve a „facebookozást”, illetve a közösségi háló szerte még újnak számító, de a Facebookot a fent említett prekoncepciók miatt eddig elkerülő felhasználók bevonzása.
A kampány november elején a napilaphirdetésekkel és saját Facebook videókkal indult, majd a hónap közepétől fokozatosan becsatlakoztak a TV, a magazin és OOH felületek is. A reklámokkal idén december közepéig találkozhatnak a nézők, de a tervek szerint a klasszikus média kampány 2017-ben is folytatódik.
Kapcsolódó cikkeink
A YouTube és a TikTok az amerikai tinédzserek által legtöbbet használt közösségi médiumplatform
A Pew Research Center által az amerikai tizenévesek körében végzett…
Tovább olvasom >A közösségi média felhasználói 46%-kal fogékonyabbak az online hirdetésekre
A Kantar Insights platform felmérése szerint a közösségi médiát gyakran…
Tovább olvasom >A vásárlók 98%-a használja a közösségi médiát termékkeresésre
Az elmúlt 12 hónapban az európai fogyasztók 99 százaléka változtatott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >