A Hajdú grill sajt ízesített változatainak bevezetése

Szerző: trademagazin Dátum: 2016. 07. 29. 10:00

2014 júniusától kerültek az üzletek polcaira a Hajdú grillsajtok új csomagolásban. A bevezető kampány során – „Ha grill sajt, akkor HAJDÚ” szlogennel – print, outdoor és online eszközökkel segítették a teljes grillsajt-szegmens, és egyben a márka építését. 2014. szeptember–október folyamán áruházi kóstoltatásokat szerveztek a termékek további népszerűsítése érdekében.

2015 márciusában a fogyasztók bevonásával indult az „Új ízek szavazás” a social média felületeken. Az oldal követői a Facebookon adhattak ötleteket arra, hogy milyen ízesítésű grillsajtokat látnának szívesen az áruházak polcain. A „Nyerj egy ötlettel!” felhívással minimális költés mellett is sok tízezer elérést, több ezer hozzászólást, kedvelést és megosztást realizáltak.

A szavazás eredményeként 2015 nyarán két új, csábító ízt dobtak piacra: a mediterrán és a chilis-fokhagymás fűszerezésű grillsajtokat. A bevezetést TV-szpot, outdoor, Facebook-nyereményjáték és rendezvénymegjelenések támogatták. A szezonalitás csökkentése céljából november–decemberben téli kampány is indult – „Velünk a tél is grillszezon!” címmel, melynek során a TV-reklám mellé kóstoltatás és webes nyereményjáték is kapcsolódott.

A 2015-ös aktivitások eredményeként a Hajdú grillsajtok jóval nagyobb felületet kaptak az üzletekben. Kétharmadával megnövekedett a forgalom az előző év azonos időszakához viszonyítva, és sok láncnál egész évben elérhetőek. Felmérések igazolják, hogy a grillsajtról a fogyasztók jelentős részének a HAJDÚ brand jut az eszébe. Miközben a szegmens dinamikusan növekszik, a Kőröstej részesedése folyamatosan kimagasló, a piaci adatok alapján a 85%-ot is meghaladja. Nem elhanyagolható az a tény sem, hogy a termék sikerét érzékelve a nemzetközi láncok körében is népszerűvé vált a Kőröstej csoport grillsajtja.

Kapcsolódó cikkeink