A kicsit kedvelik a vásárlók
Az európai fogyasztók jobban kedvelik a kisebb méretű boltokat, mint a hiper-, illetve szupermarketeket, legalábbis a Bain & Company nemrégiben elkészült tanulmánya szerint.
A kutatásban 30 igazgatót kérdeztek meg, akik mind az FMCG-szektor vezető cégeit képviselték. Véleményük szerint a hipermarketek, a nagy területű üzletek piaci részesedése akár 50%-kal is csökkenhet a közeljövőben. A szakértők a tanulmányban azt is kifejtették, hogy a vásárlói szokások változásai hatására a jelenlegi üzletek kialakítását és a jövőben nyíló boltok formátumát is érdemes újragondolni a versenyképesség érdekében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >Éder Tamás: már nem a sonka a húsvét sztárja
Az éves forgalom 30-40 százalékát teszi ki a húsvéti ünnepkör…
Tovább olvasom >4,7%-ra emelkedett a munkanélküliségi ráta
A 2023. december és 2024. február közötti három hónapban a…
Tovább olvasom >