Az MNKH két céget jutatott ki Las Vegasba
Első alkalommal biztosította a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) két magyar startup cég részvételét a Las Vegasban tartott innovatív technológiákat bemutató kiállításon – mondta el az MNKH vezérigazgatója kedden az M1 aktuális csatornán.
Ducsai-Oláh Zsanett kiemelte: a négynapos rendezvényen 3800 kiállító mutatta be fejlesztéseit, 170 ezren látogattak ki az eseményre, ahol a világ minden részéről ideérkezett startupok mutatták be a legújabb piacra szánt termékeiket.
Az egyik kiválasztott cég a Brewie alapítója, Pál Marcell elmondta: az általuk kifejlesztett sörkészítő gépet mutatták be, két nap alatt több mint 800-an látogatták meg a standjukat.
A másik kiválasztott cég pedig egy olyan gyerekjátékot mutatott be a nemzetközi kiállításon, ami a virtuális világot köti össze a valósággal, és a gyerekek motorikus és egyéb kreatív képességeit fejleszti – tette hozzá az MNKH vezérigazgatója.
A vezérigazgató szerint a Las Vegasban tartott rendezvény a világ egyik jelentősebb innovatív technológiákat bemutató kiállítása.
Hozzátette: az MNKH két magyar startup cég kijutását tudta biztosítani, így a cégek bemutathatták saját fejlesztéseiket.
Ducsai-Oláh Zsanett közölte, a résztvevőket szakmai zsűri választotta ki, a Los Angeles-i kiállításnál fontos kritérium volt, hogy a stratup cég rendelkezzen kész termékkel, a résztvevőknek pedig legyen angol nyelvtudása.
Az MNKH minden szektorból várja a startup cégek jelentkezését, mivel célja, hogy kiszámítható és folyamatos támogatást nyújtsanak a startup cégeknek a külpiacok, befektetők, beszállítók megtalálásában.
Hangsúlyozta azt is, hogy a magyar export legfontosabb terméke a magyar tudás és a magyar innováció. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
SIRHA Budapest 2024 – A tökéletes szakmai fórum
A SIRHA Budapest 2024. március 5. és 7. között várja…
Tovább olvasom >A magyar agrárium a 21. század nagy nyertese lehet
A magyar agrárium a 21. század nagy nyertese lehet, a…
Tovább olvasom >Elégedett a feldolgozó és csomagolóipar az idei interpackkal
A világ legnagyobb és legjelentősebb, 2023. május 4 és 10…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >