A nemzeti kereskedőház újabb tréninget indít a külpiacra készülő vállalkozásoknak
Kilencedik alkalommal szervezi meg a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) Zrt. az „exportakadémiát”, a tréningre a cégek október 10-ig jelentkezhetnek – közölte a társaság csütörtökön az MTI-vel.
A tájékoztatás szerint a tréninget eddig több mint 170 cégvezető és döntéshozó végezte el.
Az exportakadémia 2016. október 19-én induló őszi félévi előadásain szakértők és már sikeresen exportáló cégek képviselői tartanak előadást külpiaci stratégia építése, piacelemzés, innováció, marketing, finanszírozás és kockázatkezelés témakörökben.
A háromszor kétnapos tréningen az előadásokon túl a résztvevőknek interaktív foglalkozásokat tartanak.
A Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) Zrt. célja elősegíteni a magas hozzáadott értékű, nemzetközileg is versenyképes termékeket és szolgáltatásokat előállító hazai kis- és középvállalkozások exporttevékenységének bővülését. A kereskedőház helyi képviseletein keresztül négy kontinens közel 40 országának piaca érhető el. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Magyarország 20 éve az EU-ban: hogyan változott a külkereskedelem?
2004. május 1-én tíz új állam csatlakozott az Európai Unióhoz,…
Tovább olvasom >1481 millió euró többlet a külkereskedelemben
Minden várakozást messze felülmúló, robosztus, 1481 millió eurós többlet keletkezett a…
Tovább olvasom >308 millió euró többlet a külkereskedelemben
A várakozásokat felülmúló, 308 millió eurós többlet keletkezett a külkereskedelemben áprilisban, részben…
Tovább olvasom >További cikkeink
„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Idén 5500 új munkahelyet hoz létre az ALDI az Egyesült Királyságban
A brit ALDI 5500 új munkahelyet hoz létre 2024-ben folytatott…
Tovább olvasom >Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >