A webáruházak 18 százalékos bővülést várnak az utolsó negyedévben
Az idei utolsó negyedévben mintegy 18 százalékkal lehet nagyobb az online kiskereskedelmi forgalom, mint egy évvel korábban – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös kutatás-sorozatának idei negyedik felméréséből.
Az MTI-hez szerdán eljuttatott összefoglaló szerint idén minden eddiginél koncentráltabban indult az ünnepi szezon az e-kereskedelemben, a webáruházak 54 százaléka készült akciókkal a múlt heti fekete péntekre.
A kereskedők éves online forgalmuk akár több mint egyharmadát is realizálják az év utolsó három hónapjában. Emiatt az online boltok több mint 65 százaléka már október vége előtt megkezdte a felkészülést az év utolsó 5-6 hete során várható vásárlási rohamra.
Erre az időszakra sok kereskedő plusz munkaerőt is bevon, ami átlagosan 2 embert jelent. A legnagyobb boltok az ünnepi szezon miatt megnövekedett rendelések kezelését nem egy esetben 10 fő feletti bővítéssel tudják csak megoldani.
A szezon fő nehézségeit a webáruházak számára a megnövekedett adminisztrációs feladatok jelentik. Az áruházak 53 százalékánál jelent nehézséget az ügyfélszolgálat leterheltsége és 46 százalékuknál a rendelésszám kezelése. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Egyre keresettebbek a teljes munkaidős kiskereskedelmi állások az USA-ban
Egyre nagyobb érdeklődést tapasztalnak a kiskereskedők az álláskeresők részéről a…
Tovább olvasom >Környezettudatosak az ételrendelők
Legalábbis ezt állapítja meg a magyar, szlovák és román piacon…
Tovább olvasom >Mit eszel holnap?
A Nestlé Hungária rendszeresen méri a magyar lakosság egészséges táplálkozáshoz…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarországon évente mintegy kétmillió tonna élelmiszer-hulladék keletkezik
Az indokolatlan fogyasztás környezeti veszélyeire és a hulladékok újrahasznosításának fontosságára…
Tovább olvasom >„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Nem biztos, hogy a papírcsomagolás a legjobb
A csomagolások környezeti hatásai egyre nagyobb figyelmet kapnak a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >