Felfutás előtt a Fresh Cut
A Hand Kft. 2005 óta vesz részt a Macfrut-kiállításon. Füredi Gábor, a cég ügyvezető igazgatója a Trade Magazinnak kiemelte: az idei Macfrut különlegességét a cég számára az adta, hogy részt tudott venni a Fresh Cut konferencián.
A Fresh Cut a szakma általános véleménye szerint a kertészeti termékek felfutó, jövőbeni vezető területét jelenti, mivel egyszerűen fogalmazva: konyhakész zöldséget és gyümölcsöt állít elő elsősorban saláta és lé formájában. Így a világszerte hódító Fresh Cut-termékek most a kertészeti áruk feldolgozásának egyik csúcsát jelentik.
A Hand Kft. a Fresh Cut terület eszközgyártóinak a legjobbjait képviseli Magyarországon. A kiállításon folytatott beszélgetések és az ott látottak alapján vetődött fel a gondolat, hogy a cég a Fresh Cut-termékek előnyeit bemutassa a hazai szakembereknek is. Partnereikkel: a debreceni, a gödöllői és a budapesti egyetemekkel, valamint az újfehértói kutatóintézettel, továbbá a Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezettel, a FruitVeB-bel ez év decemberében tervezik megrendezni „A minőségi gyümölcs útja a fogyasztó asztaláig” elnevezésű III. Nemzetközi Postharvest Konferenciát – árulta el Füredi Gábor.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >