Interaktív fogyasztóvédelem
Mit vegyünk, mit tegyünk, hogy környezettudatosabbak legyünk? Szeptember 17-én a budaörsi Auchanhoz érkezett a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) a „Fenntartható életmód a fogyasztóvédelem eszközrendszerén keresztül” elnevezésű, 341.213.609 Ft. támogatási összegű KEOP-6.4.0/14-2015-0001 azonosító számú kiemelt projekt rendezvénysorozata. A Széchenyi 2020 program keretében, az Európai Unió és az Európai Regionális Fejlesztési Alap finanszírozásával megvalósuló kampány során a fogyasztók országszerte 39 helyszínen találkozhatnak az NFH kamionjával, ahol lehetőség nyílik az üzenetek interaktív átadására, személyes eszmecserére egészen 2015. október 31-ig. Ez a fajta közvetlen információs csatorna újdonságként jelenik meg a hatóság kommunikációjában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Óvatosan, de tudatosan terveznek a hazai vállalkozások – VOSZ Barométer üzleti hangulatelemzés – 2024. I. negyedév
A bizonytalanság továbbra is erősen érezhető a hazai vállalkozások üzleti…
Tovább olvasom >