Magazin: Adakozó vagyok
Magyarországon 1,8 millió tonna élelmiszer-felesleg kerül a szemétbe – ennek jó része sok esetben még fogyasztható lenne, miközben Magyarországon több mint 200 000 ember számára az jelenti a problémát, hogy nem tud mit az asztalra tenni.
A Magyar Élelmiszerbank 2015-ben 2600 tonna élelmiszert mentett meg és osztott szét több ezer rászoruló között országszerte. Az Élelmiszerbank #szerencsesvagyok elnevezésű új kampányával most az élelmiszerpazarlás és az éhezés elleni küzdelemre hívja fel a figyelmet. A május elején indult kampányhoz egyszerűen lehet csatlakozni a közösségi médiumok felületein egy ételfotó megosztásával, amelyen a #szerencsesvagyok és #elelmiszerbank hashtagek tűnnek fel, vagy akár az 1 százalékos adófelajánlással (adószám: 18120141-2-42).
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Óvatosan, de tudatosan terveznek a hazai vállalkozások – VOSZ Barométer üzleti hangulatelemzés – 2024. I. negyedév
A bizonytalanság továbbra is erősen érezhető a hazai vállalkozások üzleti…
Tovább olvasom >