Thaiföldi magyar siker mobilfizetés téren
Magyar cég indította el október elején Thaiföld első többfunkciós, kártyás fizetésre alkalmas mobilpénztárca-megoldását.
A DTAC-nál, vagyis Thaiföld második legnagyobb, összesen 28 millió előfizetővel rendelkező mobilszolgáltatójánál indított el egy mobilfizetési rendszert a magyar tulajdonú Cellum Zrt. A mobilszolgáltató a Telenor tulajdonában van. A rendszer telepítésében az ugyancsak Telenor-tulajdonban lévő PaysBuy cég is segített.
Az okostelefonon futó alkalmazásban a felhasználóknak regisztrálniuk kell Visa vagy MasterCard kártyájukat, ezután nemcsak telefonszámlájukat, hanem víz- és villanyszámlájukat is mobiljukon rendezhetik. A számlákra nyomtatott QR- vagy vonalkód beszkennelésével az összeg azonnal kifizethető.
Az alkalmazás segítségével a kártyás mobilegyenlegek, az országban kapható több mint 20-féle feltöltőkártya, valamint a Skype-, a Google Play- és az iTunes-egyenlegek is feltölthetők. A számlafizetés és egyenlegfeltöltés mellett már induláskor közel 30 kereskedőnél, köztük az ország egyik legnagyobb mozihálózatában, a közeli jövőben pedig további több ezer elektronikus kereskedelmi áruházban és létesítményében lehet fizetni a Cellum alkalmazásával.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Óvatosan, de tudatosan terveznek a hazai vállalkozások – VOSZ Barométer üzleti hangulatelemzés – 2024. I. negyedév
A bizonytalanság továbbra is erősen érezhető a hazai vállalkozások üzleti…
Tovább olvasom >