Bezárás

Iratkozzon fel kétnyelvű napi hírlevelünkre és elküldjük az FMCG piac legfrissebb híreit! Subscribe to our daily bilingual newsletter and get the most important news from the FMCG market!

Magyar

Horeca

Mi volt előbb, az aranytyúk vagy az aranytojás? – A nap képe

A Magyar népmesék aranyalmája, vagy éppen az aranytojást tojó tyúk tojása: mindez a szegény ember legkisebb fiának is ott lehet az asztalán, ráadásul meg is lehet őket enni. A német Deli Garage cég ehető arany és ezüst színű spray formájú ételfestékéből 25 euro egy flakon.

Induláskor a rizsekről mesél a Szupermenta

Új felületen, a Szupermenta blogon ismerteti a jövőben terméktesztjeinek eredményét a NÉBIH. Minden hónapban egy-egy termékkörről és annak teljes körű vizsgálatáról olvashatnak a vásárlók. Az adott termékcsoport az élelmiszer-biztonsági vizsgálatokon túl élelmiszerminőségi és kedveltségi szempontok szerint is értékelésre kerül. A kedveltségi vizsgálatba a szakemberek mellett a gyártókat, fogyasztókat is bevonják

Átadták a Pro Turismo Díjakat

Az idén hét szakember kapta meg a turizmus Oscarjának tartott Pro Turismo Díjat, amelyet Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter adott át csütörtökön a Parlamentben. Varga Mihály hangsúlyozta: a magyar gazdaság minden ágazata elismerésre méltó eredményt ért el az elmúlt másfél esztendőben. Hozzátette, joggal díjazhatják azokat, akik a turizmusban munkájukkal, hozzáértésükkel hozzájárultak a közös sikerhez. A turizmus növekedése negyedik éve töretlen, az idén, az első 11 hónap alapján, az ágazat teljesítménye még...

Az évtized sörreklámja – A nap videója

Autós üldözés gyalogosan (merthogy alkoholreklámról van szó!) és minden más, amit a hollywoodi filmeknek (sőt, maguknak a reklámoknak) a paródiájával el lehet mondani egy fergeteges spotban – a Cartlon sör filmje még a legszellemesebb sörreklámok között is a jobbak kategóriájába tartozik.

Magazin: Tökéletes PET-palackok

A világ második legnagyobb sörgyártó vállalkozása, a Drehert is tulajdonló SAB Miller és a Trinity College Dublin bő két éve folyó közös kutatásai az új típusú PET-palackok kifejlesztésére – a cég illetékesei fogalmazásában – a „sokat ígérő” stádiumba értek, de tömeggyártásuk megkezdése leghamarabb 5 év múlva várható. A nanotechnológia segítségével gyártott műanyag palackok növelik a sör eltarthatósági idejét: megakadályozzák a szén-dioxid szökését és az ital oxidálódását, de környezetvédelmi szempontból is...

A rossz reklám is reklám!

Ha nem szereted az éttermet, akkor utáld nyíltan, az is népszerűsít! – állítja a trendinspiracio.hu egy amerikai példára alapozva véleményét. – A legtöbb étterem annak örül, hogyha a Yelp-en a legjobb értékelést kapja, de a kaliforniai olasz étterem, a Botto Bistro szándékosan kezdett el szörnyű értékelést szerezni a site-on. A Botto étterem kampánya, a „Gyűlölj minket a Yelp-en” sikeresen zajlik, aki szörnyű értékelést ír az étteremről, 25 % kedvezményt kap...

3D tejhab „ipari” mennyiségben – A nap képe

Nem jártunk baristaiskolába, de a jelekből úgy tűnik, a tejhabdíszítés ott már az a főbb tantárgyak közé tartozhat – mindenhol a világban. A japánok viszont akkora élményhajhászok, hogy már túl is léptek a kétdimenziós dekoráción: egyszerűen kezelhető tárgyat csináltak tejhab térbeli formázásához.

Magazin: Hogyan vásárol a 21. századi ínyenc?

Az USA keleti államainak interneten vásárló lakói egy Popcart elnevezésű alkalmazás segítségével pillanatokon belül megtudhatják, hogy egy interneten kiválasztott recept elkészítéséhez mit és mennyiért kell bevásárolniuk. A rendszer a tetszőleges helyről letöltött recepten jelzett adatokból kiszámolja, hogy a hozzávalókból mekkora kiszerelésekre van szükség, és hogy az mennyibe kerül az ország egyik legnagyobb online élelmiszer-áruházában, a FreshDirictben. Egy kattintás, és a megrendelés már megy is a cég központjába, ám ha a...

Így komponál egy belga séf – A nap videója

Dimitri Strasser, a brüsszeli La Maison du Cygne luxusétterem séfje „snack-eket” készít – zenére!

A magyarok alig egytizede utazik télen

A magyarok alig egytizede utazik el télen, főként anyagi okok tartják vissza őket, az utazók többsége az aktív kikapcsolódást választja – derült ki a Travel Channel ismeretterjesztő tévécsatorna reprezentatív kutatásából, amelyről szerdán tájékoztatta az MTI-t. A Tárki által a csatorna megbízásából készült felmérés szerint a megkérdezettek 11 százaléka utazik általában valahova telente, az idén télen egy kicsivel még kevesebben: 9 százalék tervez kiruccanást február végéig. A válaszadók 70 százaléka az...

Oldal  / 494