A fiatalok felé nyit új generációs programjával az RS Bútoráruház

Szerző: Trade Horeca Dátum: 2013. 04. 26. 09:21

A legnagyobb magyar bútorforgalmazó vállalkozás, az RS Bútor, a minőségi hazai gyártású bútorok tartósan alacsony áron kínált széles választékával teremt konkurenciát a legnagyobb hazai bútorforgalmazóknak. Az RS legújabb, jó minőségű, kedvező ár-arány értékű trendi bútoraival a fiatal, első lakás tulajdonosok lakberendezési igényeinek kielégítését célozza.

Egyre dominánsabban nyit az RS a 20-as, 30-as éveiben járó fiatalok felé divatos, modern, letisztult bútorkínálatával. Az új generáció igényeire leginkább a dinamizmus, a vitalitás, az önálló otthon megteremtésének vágya, a stílus, a praktikusság és a mindennapi használhatóság jellemző. Mindezek jegyében indítja útjára új generációs programjának 2013-as kampányát a szintén húszas éveibe érkezett RS Bútoráruház.
Az RS Bútor új generációs programjával az első lakásukat berendező fiatalok felé nyit. Ezt a törekvését támogatta a „Légy Te az RS Bútoráruház új generációs arca!” országos reklámarc pályázat is, amelyre közel száz budapesti és vidéki 18-26 év közötti fiatal jelentkezett. A pályázat kiválasztottjai fiatalos, lendületes egyéniségükkel nyerték el az RS Bútoráruház reklámarca címet. A 2013-as májusi kampány kiadványaiban, katalógusaiban, reklám filmjeiben és óriásplakátjain már ők képviselik az új irányvonal kommunikációs üzeneteit.

Az RS Bútoráruház az új generáció vásárlói igényeit a választék és a szakértői kiszolgálás minőségének folyamatos fejlesztésével, a hazai gyártók által előállított fiatalos termékkínálattal igyekszik kielégíteni. Célja a jól használható, esztétikus bútorokkal berendezett élhető otthon megteremtése. A hazai gyártók nyitottá váltak a fiatal generáció egyedi igényeire, európai színvonalú csúcs-gyártástechnológiájuk a külföldi gyártókéval vetekszik. Ezt bizonyítja az is, hogy az RS Bútoráruház kínálata szinte naponta gazdagodik újabb és újabb trendi bútorokkal. Az első lakásukat berendező fiatalok választási szempontjait főként a költséghatékonyság, a praktikum és a design összhangja határozza meg. A piaci környezet évek óta tartó átalakulásának köszönhetően mára az RS elérhető áraival, fiatalos és széles termékkínálatával, vevőorientált szemléletmódjával, minőségi szolgáltatásaival igyekszik kiszolgálni még teljesebben a fiatalok igényeit. A 20-as, 30-as korosztály lakása berendezését a változó trendeknek megfelelően általában öt-hat évre tervezi, a könnyű átrendezést is figyelembe véve. Az RS Bútor kínálatában található minőségi termékekkel igényesen kialakítható egy fényűző otthon, igen alacsony költségvetésből. Sokan előre eltervezik, hogy milyen bútort szeretnének, míg mások éppen ellenkezőleg, azt veszik meg, amibe az áruházban szeretnek bele. Fontos a gyártó is, bár főként az ár és a minőség aránya a meghatározó.

A „Légy Te az RS Bútoráruház új generációs arca!” – pályázattal az volt a célunk, hogy olyan tehetséges és fiatal fotogén személyiségeket találjunk, akik jól át tudják adni az RS Bútor új stratégiájának üzeneteit, hatékonyan szólítva meg ezáltal a 20-as, 30-as éveiben járó új generációt.Szeretnénk segíteni ezt a korosztályt az első otthonuk minél divatosabb, hangulatosabb berendezésében, figyelembe véve, hogy önállósodásuk, családalapításuk időszakában minél kedvezőbb áron tudják ezt megtenni. Be szeretnénk bizonyítani, hogy a divatkövetés nem kell, hogy drága legyen és azt, hogy az IKEA-n kívül is van élet. A kampány arcaiként kiválasztott fiatalok, az RS Bútoráruház 2013-as új irányvonalának kommunikációs építkezését képviselik.Az RS, magyar áruházként a magyar fiatalok első lakásának berendezését támogatja – mondta el Pólya Miklósné Szabó Eszter – az RS Bútoráruház marketing igazgatója.

A kampányhoz kapcsolódóan Hrivnák Tünde divattervező készítette el a kultúránkból építkező, új RS irányvonalhoz illő, kalocsai mintákkal díszített ruhakollekciót. A tervező híres arról, hogy kiváló minőségű, főként elegáns viseleteit eredeti kézzel hímzett magyar motívumokkal díszíti. Az RS új generációs kampányának óriásplakátjain látható „RS arcok” hétköznapi viseletén is ezek a motívumok jelennek majd meg.

Az RS kezdetektől a magyar bútorgyártók piacának bővítését, a magyar gyártók összefogását képviseli. A bútorpiac egyre szűkülő kereslete mellett a meglévő vásárlóerő érzékelhetően a minőségi termékek irányába összpontosul, de ár érzékeny. Az RS ezt az igényt felismerve kereste meg azon bútorgyártó partnereit, akik az új, fiatalos bútorok iránti vevői igényt minőségi bútorokkal képesek kielégíteni, méghozzá a legkedvezőbb áron. Az RS Bútor meghatározóan magyar gyártók minőségi termékeire összpontosított kereskedelmét a magas szakértelmű vevőkiszolgálás, a gyártására és a szállítására vonatkozó gyors és pontos teljesítési határidők és a vevőorientált eladáskultúra is támogatja. Az RS, a fiatalos, praktikus bútorok piacán a vevőknek teremt előnyt, hiszen azonos színvonalú termékek esetén az árat mesterségesen srófoló üzletpolitika helyett költséghatékony módszereivel, termékeinek árfekvése jelentősen, akár 30-50 százalékkal is alacsonyabb lehet. Mindemellett a magyar bútor gyártók termékeinek választása révén nem csak azok piaci helyzete, de magyarságtudatunk is nő.

Kapcsolódó cikkeink