Beleszeretett a magyar konyhába a világhírű DJ

Szerző: trademagazin Dátum: 2015. 07. 29. 10:45

A magyar főváros reputációjáért aggódók számos ötlettel vettek részt abban az Instagram-játékban, amelyet a világ első számú prémium sörmárkája, a Heineken indított el. A győztes július 25-én hazai sztárok társaságában élhette át az általa megálmodott programot, és az ötcsillagos nap végén vele együtt több százan voltak részesei annak a fergeteges bulinak,amin többek között Fedde le Grand, a világhírű holland sztár DJ is fellépett.

FMI_5028

Egy elfőzött gulyáslevessel kezdődött minden. Június közepén Fedde le Grand óvatlanul rossz helyen ismerkedett meg a magyar konyha legismertebb képviselőjével és negatív tapasztalatát rögtön posztolta is az Instagramon. Magyar követői biztosították a holland sztár DJ-t, hogy nem az igazit próbálta, sőt egy miskolci rajongója meg is hívta magához egy ízletes gulyáslevesre. A Heineken nagyban gondolkodott, ezért játékra hívta mindazokat, akik szerint Budapest tényleg különleges hely, és ahol egy nemzetközi sztár DJ is ötcsillagos élményben részesülhet – legyen szó kulináris élvezetről, szórakozásról, vagy éppen kulturális programokról. A márka arra kérte fogyasztóit, hogy osszák meg, számukra mit jelent egy felejthetetlen ötcsillagos nap Budapesten,és a legjobb ötletekből összeállított ötcsillagos napra meghívta Fedde le Grandot is.

A holland DJ elfogadta a meghívást és az Instagram-játék nyertese, Tóth Marcell társaságában végre megkóstolhatta az igazi gulyáslevest is. De ez csak egy eleme volt annak a különleges napnak, amit Fedde le Grand rajongói és Budapest szerelemesei összehoztak.Minden harmadik játékosa mintegy százból sporttevékenységet ajánlott, 30 százalék számára egy különleges reggeli nélkül nem indulhat egy ötcsillagos nap. A játékban résztvevők 22 százaléka a Margitsziget bevonásával tervezné a kikapcsolódást, 15 százaléka pedig a dunai hajókázást sem hagyná ki az ötcsillagos napból. Legtöbbet említett helyszínek, látnivalók a Margitsziget, a Budai Vár, a Budapest Eye, a Kopaszi gát és a Gellért-hegy volt. Sokan javasoltak népszerű szórakozóhelyeket is, a legtöbben az Akváriumba vagy a 360 Barba mennének bulizni.

Az Instagram-játék nyertese, Tóth Marcell tökéletes napja olyan programokból állt össze, mint motorcsónakázás a Dunán Istenes Bencével, állószörfözés a Városligeti tavon Venkával, sakkozás a Széchenyi fürdőben Jumo Daddy-vel és sörözés Budapest belvárosi szórakozóhelyein Sanyócával. Az ötcsillagos nap ötödik csillaga a már említett vacsora volt, amikor is a nyertes és Fedde le Grand a KIOSK kitűnő gulyáslevesével lakott jól. Szükségük is volt az erősítésre, mert utána következett a fergeteges buli az Akváriumban, ahol a híres DJ-nkívül fellépett még Nikola, Muzzaik, Andro és Stereo Palma.

„A Heineken a világ vezető globális prémium sörmárkája. Sikerének titka abban áll, hogy mindenhol hamar otthonossá válik, a helyi értékekre, hosszú távon épít. A gulyásleves a magyar konyha fontos része, s nem mellesleg egy pohár Heinekennel még nagyobb élvezetet jelent. Ezért nem haboztunk és álltunk annak a kezdeményezésnek az élére, amely Budapest és a gulyásleves hírnevének megőrzésére indult” – mondta Lőrincz Barbara, a Heineken group márkamenedzsere. Fedde le Grand ezúttal is óriási hangulatot teremtett,a világhírű DJ így nyugtázta az ötcsillagos napot: „Örülök, hogy találkozhattam magyar rajongóimmal, és biztosíthatok mindenkit, személyemben új rajongója van Budapestnek. A gulyásleves receptjét pedig elkértem.”

Az idei évben a Heineken további akciókkal is kifejezi elkötelezettségét Budapest mellett, amelynek részletei az ősz folyamán várhatóak.

Kapcsolódó cikkeink