Jók a web2-ben!
A közösségi média új távlatokat nyit az üzleti kommunikációban, csak tudni kell használni! Jól ragadja meg a Facebook nyújtotta lehetőségeket a PLP Seafood Kft. mintaboltjaként működő, Budaörsi halpiac fantázianevű üzlet, igaz, nem panaszkodhatnak a „témára” sem – a halak és a tenger gyümölcseinek világa ma a modern hazai gasztronómia és fine dining vendéglátás egyik igen kedvelt területe.
A kínált áruról a weben közzétett, bőven illusztrált információk nemcsak megdobogtatják az ínyencek szívét, de szórakoztató olvasmányoknak is bizonyulnak. A jó minőségű fotók és videók nemcsak a választékot jelenítik meg; a gyors ütemben növekvő rajongói tábor ízelítőt kap a halak, kagylók és egyebek feldolgozásának módjáról, sőt halászatuk érdekesebb momentumairól is. Naponta kapják az értesítést az aznapi választékról (hol lenne fontosabb a frissesség, mint a tengeri termékeknél?) és az aktuális árverésekről. A kínálat – nem ritka – különlegességeinek felhasználási lehetőségeit itthon sokszor a gyakorlott szakácsok sem ismerik, ám a potenciális vevőknek nem kell az interneten idegen nyelvű recepteket keresgélniük, ugyanis Facebook-oldalán a cég online hal-főzőiskolával is kedveskedik partnereinek, képekkel, érthető magyarázatokkal megkönnyítve az ott vásárolt áru elkészítését.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Azonnali hatállyal bezártak egy II. kerületi éttermet súlyos higiéniai problémák miatt
Azonnali hatállyal felfüggesztette a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) egy Hidegkúti…
Tovább olvasom >Komoly kihívásokkal néznek szembe a gyorsétterem-láncok
A vendéglátóipar jelentős kihívásokkal szembesül, amint azt a nagy étteremláncok,…
Tovább olvasom >