Magazin: Beaujolais nouveau

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 09. 01. 10:40

Becsben tartják a litvánok az újbort: a McCain Vilnius ügynökség minden évben új, limitált mennyiségben készített, különleges kiszereléssel tiszteleg előtte (ami persze remek lehetőség friss gondolkodásmódjuk reklámozására is).

A tavalyi termésből készült beaujolais nouveau „palackozását” nézve tényleg jó adag kreativitás lehet a cég kommunikációs szakembereiben. Koncepciójuk: az újbor nem az italok csúcsa, de arról sokak számára emlékezetes, hogy könnyen megfesti fogyasztója fogát, ajkait. A képünkön látható boroskanna tehát nem valami újszerű bag-in-box próbálkozás, hanem az, aminek látszik: festékesedény, amelyből persze megfelelően kulturáltan lehet önteni is, hiszen ellátták az optimális csappal. A dobozon használati utasítás is olvasható arról, hány pohártól milyen színárnyalatot várjon a borissza!

Kapcsolódó cikkeink