Reklámkiállítás meghosszabbítva
A szépség és a reklám – A női ideál alakulása a 20. század első felében címen rendezett kiállítást a Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum.
A sikerre való tekintettel a kiállítást a korábban általunk is jelzett időponthoz képest 2014.11.16-ig meghosszabbították.
Az öt évtizedet bemutató divat- és reklámtörténeti kiállítás a nők reklámozásban betöltött szerepét szemlélteti a múzeum gyűjteményének kevésbé közismert darabjaival. A tömegtermelés megjelenésével a reklám szerepe fokozatosan megnőtt, a hagyományos hirdetési formák mellett újabb és változatosabb eszközök segítették az eladást. A mindenkori divatlapok, filmek és fotók mellett a különböző reklámhordozók is értékes forrásai voltak az öltözködés történetének.
A tárlat 1900-tól az 1940-es évek végéig tekinti át a változó divatirányzatokat, egyúttal alkalmat ad a női szépségideál és a divat változásának nyomon követésére a huszadik században. Az egyes korszakok hangulatát és életérzését enteriőrök, fotómontázsok, korabeli ruhák, cipők és egyéb kiegészítők segítik felidézni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
VIMOSZ: javultak a turisztikai cégek várakozásai áprilisban
Javultak a turisztikai cégek várakozásai áprilisban az egy évvel korábbihoz…
Tovább olvasom >Navracsics Tibor: Magyarország jól használja fel az uniós pénzeket
A csaknem 1,3 milliárd forintnyi uniós forrásból elkészült Kérész Öko-…
Tovább olvasom >Miért harcol az olasz vendéglős – A nap videója
Őn mire szavazna: a vendéglős (és az olasz konyha) méltósága…
Tovább olvasom >