Saját étteremláncot épít az amerikai cég magyar leánya
Saját nemzetközi franchise-hálózatot indított útjára az amerikai The Fusion Group magyar leányvállalata, amely 32 Burger King éttermet, valamint az Anna kávézókat működteti Magyarországon.
A hálózat első étterme a Bellozzo, amelynek hétfői budapesti megnyitóján Tuzson Bence, a Miniszterelnökség kormányzati kommunikációért felelős államtitkára kiemelte: a vállalkozás olyan embereknek ad munkát, akik másképpen nehezen tudnának elhelyezkedni a munkaerőpiacon – megváltozott munkaképességűek, kisgyermekes anyák, diákok.
A Bellozzo két éves fejlesztéssel jött létre, friss olasz gyorsételeket kínál – mondta Dara Zsolt, a létrehozó The Fusion Group magyar leányvállalatának a vezérigazgató-helyettese. Az amerikai cég 25 éve van jelen Magyarországon és 32 Burger King éttermet, valamint az Anna kávézókat működteti. A Bellozzo az első saját franchise-terméke – tette hozzá a vezérigazgató-helyettes.
A The Fusion Group eddig 6 milliárd forint beruházást hajtott végre Magyarországon, 900 főt alkalmaz és évi 2 milliárd forint adót fizet – tájékoztatásuk szerint. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Olcsóbb lett a német Burger Kingben a növényi alapú menü a húsosnál
Németországban a Burger King 10 centtel csökkentette az összes növényi…
Tovább olvasom >UNO by Real Madrid
Étteremlánc is erősíti a Real Madrid márkát a jövőben, amelynek…
Tovább olvasom >Ismét fellendülőben az európai foodservice vállalatok
Európa legnagyobb foodservice vállalatai 2022-ben tekintélyes forgalomnövekedést értek el a…
Tovább olvasom >További cikkeink
MSZÉSZ: Április 8-ig lehet kitölteni a HOTREC kérdőívet
A HOTREC (európai tagországok szállodai és éttermi szövetségeinek ernyőszervezete) felmérést…
Tovább olvasom >Megint egy Walmart-csokor! – A nap képe
Az amerikai üzletláncból származó „szokásos” képsorozatunk természetesen most sem Walmart-specifikus,…
Tovább olvasom >Fagylalt(kiszerelés?) – A nap videója
Kis fantáziával könnyű elképzelni, hogy így a pultosból is költő…
Tovább olvasom >