Szerelmem a trade marketing
„Értelem vagy érzelem”

ÉRTELEM ÉS ÉRZELEM – a trade marketingben: 2016. február 18.!

Kedves Kolléga!

Már egy ideje tudjuk, hogy a vásárlók döntéseinek legnagyobb része tudattalan. Lehet, hogy ez gyakran hihetetlen, sőt, saját magunkról ezt néha el sem akarjuk hinni, pedig így van.

De mit tud kezdeni ezzel a trade marketinges? Mit tud csinálni, ha nem tud a vásárló racionális gondolkodására hatni? Mi az a pillanat, mik azok a lehetőségek, amivel megragadhatjuk a vásárló figyelmét?

Ha a döntések jó része tudattalan, akkor milyen eszközökkel hathatunk a vásárlóra? És mivel nem? Mi az, ami felesleges, kidobott pénz?

Olyan ismert márkák és kereskedelmi láncok képviselőit hívtuk meg előadónak, akik tudatosan hatnak a vásárlók, a fogyasztók érzelmeire és ezzel nem csak a szimpátiájukat nyerik el, hanem a pénztárcájukat is megnyitják.

Pszichológust és külföldi in-store marketing szakembert kérdezünk meg arról, hogy hogyan növelhetjük a termékeladásokat az érzelmek segítségével és mit kell tudnunk a vásárlók pozitív és negatív érzelmeiről.

A Trade Marketing Klub és POPAI közös „Szerelmem a trade marketing konferenciája” ismét olyan előadásokat, ismereteket kínál, amelyek hasznosak lehetnek a mindennapi eladáshelyi marketingben és értékesítési feladatokban.

5 ok, amiért a Trade Marketing Konferenciát érdemes választanod, ha több program között kell döntened:

–  mert itt olyan ismereteket fogsz hallani, amit már másnap hasznosíthatsz a munkádban
–  mert az előadók kereskedelmi láncoktól, neves multinacionális cégektől jönnek
– mert itt megismerheted a legújabb külföldi tendenciákat, best practice-ket
–  mert itt a vendégek között kapcsolatot építhetsz, közös promóciókról vagy hasonló kihívásokról beszélgethettek
– mert a Trade Marketing Konferencia előadásai mindig emlékezetesek

A konferencia időpontja: 2016. február 18., 9.00 – 16.30 óráig
Helyszín: Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara, konferenciaterem

Fotók a rendezvényről:

Szerelmem a Trade marketing – konferencia, 2016. február 18.


A konferencia programja:

8.30- 9.00 Érkezés és regisztráció
9.00-9.30 Mérhető érzelmek? Kateryna Edelshtein ügyvezető és Németh Krisztián kutatási vezető, Nielsen
9.30-10.00 „Kaviár és kokain” Leo van de Polder oktatási igazgató, Popai Global
10.00-10.30 Élje át a csodát! Gyovai Györgyi ügyvezető, Nespresso
10.30-11.00 Kávészünet
11.00-11.30 Neuromarketing: Az érzelmek mérhetőek és tervezhetők Halmos Júlia Csenge ügyfélkapcsolati vezető, Synetiq Neuromarketing Research
11.30-12.00 Vásárlói neurózis Dr. Almási Kitti pszichológus
12.00-13.30 Ebéd
13.30-14.00 Milyenek az érzelmek átlag feletti IQ-nál? Balanyi Bibiána elnök, Mensa HungarIQa
14.00-14.30 „A szavak ablakok vagy falak” Iglódi-Csató Judit alelnök, Országos Kereskedelmi Szövetség
14.30-15.00 Kávészünet
15.00-15.30 Tudom, hogy mire vágysz! Varga Anita marketingvezető, Rossmann
15.30-16.00 Mit ér egy lovebrand? Pálfalvi Márta PR és marketing igazgató, Heineken
16.00-16.30 Érzelem és értelem a dobogó csúcsához is kell Csongovai Tamás beszerzési vezető, CO-OP Hungary
16.30-17.30 „Az Év Trade Marketingese” és „Az Év Trade Marketinges Csapata” díjátadó

Még érdemes a Trade Marketing Klubba is jelentkezni (csatoltuk a tájékoztatót), hiszen a klubtagok engedményes díjjal vehetnek részt a Trade magazin konferenciáin, amellett a klubülések, előadások és szakmai kapcsolatépítés is sokat nyújt a tagok számára. A Trade Marketing Klubba online ide kattintva lehet jelentkezni.

Üdvözlettel:

Csiby Ágnes, Hermann Zsuzsanna, Kátai Ildikó
a Trade Marketing Konferencia szervezői