Bezárás

Iratkozzon fel kétnyelvű napi hírlevelünkre és elküldjük az FMCG piac legfrissebb híreit! Subscribe to our daily bilingual newsletter and get the most important news from the FMCG market!

Magyar

Egy tulajdonos(csoport) legtöbbször azért nyit „alapüzletének” stílusától eltérő vendéglátóhelyet, mert így jobban kihasználhatja az adódó szinergiákat. Baldaszti Péter látásmódjából viszont látszik: ő játszani is szeret – kísérletezik, beépít, átstrukturál. Bár nem szakmabeli, kívülről hozott, üzleti tudásbázissal gazdagítja a szakmát – ennek az attitűdnek a gyümölcse a Baldaszti’s Grand étterem is Budapest belvárosában.

Hirdetés

Felismerhetően a Lánchídnál működő bisztrója stílusjegyeivel, de más felfogásban, jó nevű séfekkel indult a jövőben is fejleszteni kívánt „lánc” Andrássy úti egysége. Az egy-két havonta változó, újragondolt magyar ételeket felvonultató étlap a divatos ázsiai és mediterrán stílusjegyeket is magán hordja – főételenként 2400–5900 forint közötti árakkal. A vállalkozó a hely sikerét meghatározó elemek közül a kreatív konyhai csapatot és a jó kiszolgálást tartja a legfontosabbnak, prioritásban ezek után következnek a minőségi alapanyagokból készült ételek. A mindenkori cél a vendég elégedettsége, de a sikert az érintettek az étteremkalauzoktól kapott pontszámokban is látni szeretnék. Mindemellett a Baldaszti’s Grand koktél- és borbárként is funkcionál, a 300 választható borfajtából harmincat, valamint pezsgőket és habzóborokat poharaznak is. n

133454.jpg Budapest VI., Andrássy út 8.

• Tervező: Kiss Heni

Konyhafőnök: Varga Roland, Györffy Árpád

Szerkesztő: trademagazin

Ha tetszett a cikk