Magyar

Egy tulajdonos(csoport) legtöbbször azért nyit „alapüzletének” stílusától eltérő vendéglátóhelyet, mert így jobban kihasználhatja az adódó szinergiákat. Baldaszti Péter látásmódjából viszont látszik: ő játszani is szeret – kísérletezik, beépít, átstrukturál. Bár nem szakmabeli, kívülről hozott, üzleti tudásbázissal gazdagítja a szakmát – ennek az attitűdnek a gyümölcse a Baldaszti’s Grand étterem is Budapest belvárosában.

Hirdetés
fmcg

Felismerhetően a Lánchídnál működő bisztrója stílusjegyeivel, de más felfogásban, jó nevű séfekkel indult a jövőben is fejleszteni kívánt „lánc” Andrássy úti egysége. Az egy-két havonta változó, újragondolt magyar ételeket felvonultató étlap a divatos ázsiai és mediterrán stílusjegyeket is magán hordja – főételenként 2400–5900 forint közötti árakkal. A vállalkozó a hely sikerét meghatározó elemek közül a kreatív konyhai csapatot és a jó kiszolgálást tartja a legfontosabbnak, prioritásban ezek után következnek a minőségi alapanyagokból készült ételek. A mindenkori cél a vendég elégedettsége, de a sikert az érintettek az étteremkalauzoktól kapott pontszámokban is látni szeretnék. Mindemellett a Baldaszti’s Grand koktél- és borbárként is funkcionál, a 300 választható borfajtából harmincat, valamint pezsgőket és habzóborokat poharaznak is. n

133454.jpg Budapest VI., Andrássy út 8.

• Tervező: Kiss Heni

Konyhafőnök: Varga Roland, Györffy Árpád

Szerkesztő: trademagazin

Ha tetszett a cikk

Iratkozzon fel kétnyelvű napi hírlevelünkre és elküldjük az FMCG piac legfrissebb híreit! Subscribe to our daily bilingual newsletter and get the most important news from the FMCG market!