Bezárás

Iratkozzon fel kétnyelvű napi hírlevelünkre és elküldjük az FMCG piac legfrissebb híreit! Subscribe to our daily bilingual newsletter and get the most important news from the FMCG market!

Magyar

Nagy tervekkel és profi csapattal nyitotta meg üzletét egy más területen sikeressé vált fiatal magyar vállalkozó: bisztró és gourmet üzlet is működik neve alatt.

Hirdetés


A tulajdonos nem bízott semmit a véletlenre: a Baldaszti’s rendkívül frekventált helyen várja a vendégeket (100 méterre a Lánchíd budai hídfőjétől), a kínálat összeállításához „nagy neveket” alkalmazott, például Mautner Zsófiát, és kreatív séfként megszerezte Segal Viktort, az ismert médiaszakácsot, valamint Harmath Csaba borszakértőt. Markáns koncepció és a magyarosan „nagyvonalú” célcsoport-meghatározás jellemzi az enteriőrjét illetően igencsak újszerű vendéglátóhelyet, amely tudatosan tér el a mai divatirányzatoktól. A feminin hangsúllyal megkomponált hely minden eleméből sugárzik a már-már steril luxus. A Baldaszti’s minden szokatlan módon ötvözi a fényűzést és a (látszólagos) egyszerűséget – így kerül a formatervezett, abrosz nélküli műanyag asztalra a Rosenthal edény, vagy a reggeli étlapra a chilis vajban sült szardíniás, szegfűszeges tükörtojás. A gourmet üzletben kapható csúcsminőségű termékeket is tartalmazó főételek ára 1700–3500 forint, borok pedig palackonként 1–100 ezer forint közötti áron rendelhetők. A Bortársaság borai 12 százalékos dugódíjjal kiegészített polcáron az étteremben is fogyaszthatók. A „demokratikus” árakat tekintve a Baldaszti’s-ban bárki részese lehet a minőségi gasztronómia élményének, ám a környezet maga is egyfajta szűrője lehet a vendégkörnek.

101638.jpg Budapest I., Lánchíd u. 5/7/9.

Tervező: Geppetto belsőépítész-stúdió

Konyhafőnök: Segal Viktor, Fridetzky András

Szerkesztő: trademagazin

Ha tetszett a cikk