Bezárás

Iratkozzon fel kétnyelvű napi hírlevelünkre és elküldjük az FMCG piac legfrissebb híreit! Subscribe to our daily bilingual newsletter and get the most important news from the FMCG market!

Magyar

Egy budapesti külkerületi belga söröző célcsoportját nemigen lehet pontosan kalibrálni. Bízni kell (2011-ben talán mondhatjuk így: bízni lehet) abban, hogy a környéken sokan szeretik a jó minőségű, különleges söröket.

SGS

Nos, Budafok divatos, nem is olcsó része a fővárosnak, ráadásul a helyi borkultúra jól érzékelhető fejlődése minden bizonnyal „szofisztikálta” az itt élők ízlését és igényét elfogyasztott italaikat illetően. Azaz bátran állíthatjuk, hogy a Belgian Beer Spirit franchise-rendszer (Trade magazin, 2011/3) első egysége jó helyre került. A hely nevében szereplő gyorsétterem kitétel ne ijesszen el senkit, a belga sör több száz éves múltját érzékeltető enteriőr, a brüsszeli éttermekben is lábosban kínált friss kagyló, de legfőképpen maga az italkínálat (5-féle csapolt és 60-féle palackos sör, a prémium minőségű pálinkák és kávékülönlegességek) a legbarátságosabb sörözők szolgáltatásait ígérik – és akkor még a sportcsatornákra állított tévékészülékekről, meg a nyári filmvetítésekről a kerthelységben nem is beszéltünk! Persze a Belgiumban elterjedt „friture” étkezési formára épülő ételválasztékot valóban fast foodnak kell neveznünk, de borítékoljuk, hogy a vendégek szeretni fogják: különleges ízesítésű belga snackek, marhafaggyúban sült burgonya (a belgák állítják, ők találták fel a sült krumplit), lazacburger – mindez 1290–1490 Ft közötti áron.

Szerkesztő: trademagazin

Ha tetszett a cikk