Bezárás

Iratkozzon fel kétnyelvű napi hírlevelünkre és elküldjük az FMCG piac legfrissebb híreit! Subscribe to our daily bilingual newsletter and get the most important news from the FMCG market!

Magyar

Sláger a pálinka, a legtöbb újonnan nyílt üzlet erre az italfajtára koncentrál leginkább választéka kialakításakor. Tény, hogy forgalma a vendéglátásban meg is haladja már a whiskyét!

Hirdetés


A Drink Island Büfé és Whisky Bár tulajdonosa (aki nem mellesleg a Magyarországi Whisky Egyesület aktív tagja) nem akart beállni a sorba, ő az angolszászok kedvenc italára alapozta koncepcióját. És minthogy whiskyre specializálódott vendéglátóhelyek mindeddig csak a pesti oldalon működtek, a budai hegyek „oldalában” be is válhat számítása. A vendég félszáznál is több skót, ír, amerikai és japán márkából kóstolhat (a hölgyek kedvéért tartanak whisky alapú likőröket is), vásárolni viszont százféléből is tud. Egyelőre a szuperluxus-kategória nem szerepel a kínálatban, a 4 cl-es adagok 590–1890 Ft között kaphatók – az utóbbi a Benriach Tokaji Hogshead, egy, az érést tokaji borok hordójában befejező skót fajta. A teljesség kedvéért lehet csapolt sört is kérni, borból 3 fajtát, jóval nagyobb viszont a tea- és gyümölcslékínálat. Az étlapon hideg és melegszendvicsek – nemsokára saját készítésűek is lesznek, akárcsak hamburger és hot dog. 08.30-tól tojásételek várják a reggelizni kívánókat, merthogy az üzlet egy irodaház földszintjén működik. Mindemellett a fő téma így is a whisky marad: a tulajdonos bemutató kóstoltatásokat, tematikus esteket és vacsoraesteket szervez (egyelőre havi egy-két alkalommal).

Szerkesztő: trademagazin

Ha tetszett a cikk