Bezárás

Iratkozzon fel kétnyelvű napi hírlevelünkre és elküldjük az FMCG piac legfrissebb híreit! Subscribe to our daily bilingual newsletter and get the most important news from the FMCG market!

Magyar

Az már az elmúlt években bebizonyosodott, hogy a vendég nemcsak a szűk kis háromasztalos kávézókban tudja magát otthon érezni; a 21. század kávéházai széles terekben működnek, „ipari” méreteik mellett is kényelmet, minőséget biztosítanak. És a Starbucks új üzlete, ahogy észrevettük, mindezek mellett figyelmet és kedves kiszolgálást is.

A 84+16 (terasz) férőhelyes üzletnek vannak foteles-elterpeszkedős, lábat-maga-alá-húzós, ablakból-kibámulós „sarkai” is – de ami egy kávézóban újdonságnak számít, az a közös asztal(ok) intézménye. És itt a lassan nálunk is ismertté váló marketingeszköz nemcsak az ismeretlenek egymás mellé ültetésének, összehozásának funkcióját látja el: az üzemeltetők ezekkel az asztalokkal esetleges megbeszéléseknek, meetingeknek is helyet kívánnak adni.

A kávék és kávékülönlegességek ára 450–1190 Ft, a helyi beszállítóktól származó friss szendvicsek 850 Ft-nál kezdődnek, de igencsak étvágygerjesztőek, akár a francia quiche-k és a sütemények. Az üzlet a szezonnak megfelelő promóciós eszközökkel is csalogatja a vásárlót – most éppen „jegeskávé-útlevéllel” gyűjthetnek pontokat a vendégek: minden hetedik ingyen van. Még nem tervezik, de nem kizárt, hogy néhány éven belül itt is bemutatkozik a Starbucks elektronikus törzsvendégkártya, és megjelennek a cég által a tengerentúlon kínált okostelefon-alkalmazások is.

Budapest II., Margit krt. 91.

Tervező: Raoul De Thouars

Szerkesztő: trademagazin

Címkék:

Ha tetszett a cikk