Magyar

Az már az elmúlt években bebizonyosodott, hogy a vendég nemcsak a szűk kis háromasztalos kávézókban tudja magát otthon érezni; a 21. század kávéházai széles terekben működnek, „ipari” méreteik mellett is kényelmet, minőséget biztosítanak. És a Starbucks új üzlete, ahogy észrevettük, mindezek mellett figyelmet és kedves kiszolgálást is.

A 84+16 (terasz) férőhelyes üzletnek vannak foteles-elterpeszkedős, lábat-maga-alá-húzós, ablakból-kibámulós „sarkai” is – de ami egy kávézóban újdonságnak számít, az a közös asztal(ok) intézménye. És itt a lassan nálunk is ismertté váló marketingeszköz nemcsak az ismeretlenek egymás mellé ültetésének, összehozásának funkcióját látja el: az üzemeltetők ezekkel az asztalokkal esetleges megbeszéléseknek, meetingeknek is helyet kívánnak adni.

A kávék és kávékülönlegességek ára 450–1190 Ft, a helyi beszállítóktól származó friss szendvicsek 850 Ft-nál kezdődnek, de igencsak étvágygerjesztőek, akár a francia quiche-k és a sütemények. Az üzlet a szezonnak megfelelő promóciós eszközökkel is csalogatja a vásárlót – most éppen „jegeskávé-útlevéllel” gyűjthetnek pontokat a vendégek: minden hetedik ingyen van. Még nem tervezik, de nem kizárt, hogy néhány éven belül itt is bemutatkozik a Starbucks elektronikus törzsvendégkártya, és megjelennek a cég által a tengerentúlon kínált okostelefon-alkalmazások is.

Budapest II., Margit krt. 91.

Tervező: Raoul De Thouars

Szerkesztő: trademagazin

Címkék:

Ha tetszett a cikk

Iratkozzon fel kétnyelvű napi hírlevelünkre és elküldjük az FMCG piac legfrissebb híreit! Subscribe to our daily bilingual newsletter and get the most important news from the FMCG market!